VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 23 november 2012







Gamlegård, ett hembygdsmuseum i Billinge...

7 kommentarer:

Marina sa...

Jag följer med hit så klart. Receptet ska jag lägga ut, kanske under helgen. Har inte provat det ännu men jag lägger ut det ändå. Hittade det i tidningen Hembakat har jag för mig.

Kram o trevlig helg!

Hans-Ove sa...

Självklart ändrar jag mitt bokmärke. Jag gillar din fotostil, så det vill jag inte missa.

Mia sa...

Så kul att du fortsätter blogga :) Vilken härlig gård du visar bilder från. Ha en fin helg!
// Kram

Photos by Storm sa...

Så bra att du hittade en lösning med bloggen. Nu är det fina skånebilder igen hos dig. Från Öland till Skåne. Vi åker en snabbtur till Kävlinge i morgon. De är på väg att flytta till hus i furulund. Åh, vad jag ska pussa på finaste tjejerna. Kram

Karin Wijk sa...

Jag är med!! Tänk vad åren går och hur mycket fantastiska bilder du visat. Jag vill självklart fortsätta följa dig :-) Blir lite som en nystart så här med ny blogg, snyggt blev det också!! / Kram

Karin A sa...

Hej! Då bokmärker jag den här istället. :) Härliga bilder Camilla. Ha en skön söndag! Kram

Anonym sa...

Lycka till med nya
/Björn