VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 5 december 2012








Några till från gårdagens promenad...

4 kommentarer:

Matts sa...

Vackert Camilla...visst är vintern härlig.
Var ute en sväng idag med det nya macrot och tog några provexponeringar. Ska bli spännande att få se resultatet när jag får tid att köra in dem i datorn. Men det verkar att teckna väldigt skarp och den ger en väldigt lugn bokeh.

Vh

Morgan sa...

Underbara vinterbilder!
Morgan

Marina sa...

Det är så vackert med all snö tycker jag. Tacksamt att fotografera också men ändå lite svårt ibland att få rätta ljuset. Tycker jag i alla fall. Hoppas hinna ut i dagsljus i helgen.

Kram

Malin Malmberg sa...

Hej Camilla!
Så kul att titta in på din nya blogg. Tack för påhälsningen på min blogg. Det verkar som att jag får starta en ny blogg på helt annan sida eftersom jag lyckats fylla min kvot på blogger. Ska bli spännande att se vad den kommer attt bjuda på. En tanke är att jag ska börja lite mått med filmredigering framöver. Först kommer jag satsa på ett projekt inför årets konstrunda på Österlen. Ha det gott och njut av alla fototillfällen i vintersverige.
Kram Malin