VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 15 maj 2013











Vi gjorde en utflykt i går kväll, körde lite vilse på vägen dit men till slut gick vi under blommande körsbärsträd och suckade över hur vackert det var och hur gott det doftade. Platsen heter Körsbärsdalen och kan få vilket hjärta som helst att slå några extraslag...

4 kommentarer:

Hans-Ove sa...

Det gäller verkligen att passa på. Nu är våren som vackrast. Ser ut att vara ett underbart ställe. Har aldrig hört talas om det tidigare. Åtminstone inte med det namnet. Tänk att det fortfarande finns platser som man inte besökt.

Malin sa...

Jättekul att jag kunde inspirera dig till ett besök på denna fantastiska plats! Många är minnena därifrån då jag haft picknick med familjen, utedagar med skolan, utflykter med Friluftsfrämjandet, grillkvällar med vänner o.s.v.
Nu ligger några av mina bilder också uppe på bloggen.
Kram

Marina sa...

Käre värld så vackert!

Kram

Bildmagi sa...

Oh my god, så vackert ! Var ligger denna fagra plats?