VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 27 juni 2013








Vi bodde så nära Sacre Coeur att det gick lätt att promenera dit, det var klart värt utsikten att ta sig upp för kullen men det var lite för mycket turister för min smak.





En annan sak som vi ville se när vi ändå var i Paris var Triumfbågen, så vi tittade lite snabbt och åkte sedan vidare mot lite mindre turisttäta områden.






Vi gick av tunnelbanan vid Monceau, tittade på alla fina hus och besökte Svenska Skolan i Paris eftersom Eila ska studera där VT-2014...

Inga kommentarer: