VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 21 augusti 2013

Rönnbär



Hösten närmar sig lite försiktigt och allt oftare drar jag på mig min favoritkofta och gottar mig i den krispiga luften, så skönt att äntligen kunna dra djupa andetag igen...

1 kommentar:

Matts sa...

Trevlig bild på rönnbären Camilla. Känns som det snart är dags att plocka fram ljustältet igen och börja plåta stilleben. Sensommaren är fantastisk med alla bär och allt annat som det är dags att skörda...det kan man alltid dokumentera.

Vh