VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 27 december 2013



Januari 2013


Februari 2013


Mars 2013


April 2013


Maj 2013


Juni 2013


Juli 2013


Augusti 2013


September 2013


Oktober 2013


November 2013


December 2013

Det är femte året i rad som jag visar året i bilder, de andra åren hittar ni här. Nu återstår att önska er ett gott slut på 2013 och ett Gott Nytt År...

3 kommentarer:

Bildmagi sa...

Underbar bildserie.
Tack för alla fina bildupplevelser under året.
Ha ett underbart slut på detta år och en magisk början på 2014. :-)

Nässelblom och choklad sa...

Vilken fin tillbakablick på året! Tack för alla fina bilder och ett riktigt gott nytt år till dig! Kram Eva

Mia sa...

Kul med tillbakablickar i bilder!
Gott Nytt År!
// Kram