VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 5 mars 2014










Förra årets trädgårdsprojekt var att bygga fyra stora odlingslådor vid husets ena kortsida, lådorna kom på plats och odlingen gick över förväntan. Det som återstår och som vi ska göra i år är att lägga singel runt lådorna.



Annars är årets största trädgårdsprojekt att snygga till bortre hörnet av trädgården, vi ska göra en stenläggning som vårt växthus ska stå på. Det här kommer att bli en spännande odlingssäsong...

2 kommentarer:

Mia sa...

Först trodde jag att det var årets bilder från trädgården och tänkte "lyckliga" er som redan kommit så långt med våren/vårbruket ;)

Ha en fin dag!

Kram

Karin Wijk sa...

Blev ju så inspirerad av era lådor förra året...men tyvärr blev det inga lådor byggda för oss då. Men nu blir jag förstås sugen på att göra det!! Fina bilder! / Kram