VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 11 mars 2014





Nu vaknar nyckelpigorna till liv i min trädgård...

3 kommentarer:

Bildmagi sa...

Underbara bilder :-)

Matts sa...

Ja nu har djurlivet vaknat till liv...nyckelpigor som patrullerar våra växter, bin som dyker in i de få blommor som finns. Såg årets första huggorm även igår. Har planerna på att förgylla trädgården med en fjärilsbuske detta år så att insekter och fjärilar kommer till mig...så slipper jag komma till dem ;-)
Trevliga bilder på nyckelpigorna, de är så fotogeniska.

Vh

Anneli - A'la Foto sa...

Har du redan fått fotografera Nyckelpigor?! De är så söta och dina bilder är jättefina! :)

Ha en fin helg!