VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 15 augusti 2014




Önskar er en trevlig helg med två bilder fotograferade i Lund.
Det är inte alltid som jag orkar bära med mig systemkameran när jag ska iväg och uträtta ärenden, då är det smidigt med iPhonen och så är det så roligt med instagram också. Vill du kolla mina bilder där så heter jag camillaalven, har du ett eget instagramkonto och kanske någon favorit som du följer så får du gärna tipsa mig, jag gillar att inspireras av alla bra bilder...

2 kommentarer:

Peter sa...

Jag följer dig gärna på instagram :-)

Matts sa...

"Den bästa kameran är den du har med dig"
Håller absolut med dig, ibland orkar man inte kånka på systemet...då duger smartphonen alldeles utmärkt. Har egna funderingar på att skaffa mig en kompaktkamera igen som komplement till den stooora kameran, en som du alltid kan ha med dig. IPhonen har trots allt sina begränsningar.

Vh
Baldwin67 (på instagram)