VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 3 december 2014



Kan man sakna och längta efter hösten redan? Tycker att den försvann lite för snabbt och att de flesta dagarna gick i ett grått töcken...

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ja! Jag vet precis! Hösten gick alldeles för fort! Jag känner ofta sådär, men andra år har jag varit ute och njutit av hösten mycket mer. I år blev det inte så. :(

Nässelblom och choklad sa...

I år har det varit så grått. Jag brukar tycka mycket om hela höstperioden, men i år var det inte ens sol i oktober. Man får titta på färgrika foton som din vackra skog istället!