VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 15 juni 2015











Då var festligheterna över för den här gången, ganska skönt med tanke på att det var en extremt intensiv vecka. Att hinna med uppkörning, att ta studenten och att flytta utomlands på samma vecka kan få vilken förälder som helst att bli knäsvag. Nu är Eila i alla fall installerad i Paris, hon har näst intill lovat att inte köra bil där och hon börjar jobba imorgon, så nu kan jag andas ut (tror jag). I växthuset och i trädgården växer det så det knakar och jag hoppas på god skörd av tomater och gurka och så hoppas jag att jag snart får gäster i mitt insektshotell...

Inga kommentarer: