VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 27 juli 2015









Så var helgen slut och det är kanske dags att leva nyttigare med lite mindre fika och kakor. I lördags åkte Björn och jag till Malmö för att gå på Malmö konsthall och spana in Nils Dardels tavlor. Sedan blev det både crepes och bakelse på Patisserie David och efter det lite second hand-shopping på Sopstationen. Kvällen avslutades på Kino i Lund där vi såg dokumentärfilmen om Amy Winehouse (och snaskade i oss godis). På söndagen tog vi med oss mamma och pappa till Olof Viktors som ligger en bit utanför Ystad, där blev det läckra mackor och kakor. På hemvägen kollade vi in Övedskloster...

Inga kommentarer: