VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 21 mars 2016






Oj vad fort helgen flöt förbi, i lördags firade vi Estelle som fyllde 21 år och i söndags åkte vi över till Danmark och Arken för att titta på en utställning med Gerda Wegeners tavlor. Vi såg filmen The Danish Girl för ett tag sedan och blev väldigt nyfikna på Gerda Wegener och passande nog så har Arken en utställning som visas fram till den 16 maj...

Inga kommentarer: