VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 23 juni 2016










Tiden rusar verkligen iväg, här är de senaste veckorna genom iPhonen. Jag fortsätter att cykla till och från gymmet, gillar det mer och mer och kan inte riktigt tänka mig att sätta mig på motionscykeln inomhus på gymmet när det är så mycket skönare att cykla utomhus. Flädern blommade tidigt i år och saften är redan klar och infryst. En dag sushilunchade jag med Elliot, vi passade på innan han började sitt sommarjobb. Trädgården fortsätter att leverera, vi har skördat massor av minigurkor, tomaterna har kommit en liten bit på väg och nu blommar chilin. Jag var kattvakt åt Blackie och Lola när Estelle och Emil for till Göteborg ett par dagar och jag har busat och myst med Nellie. Och så idag tog jag premiärdoppet för denna säsongen när Estelle och jag var på stranden i Lomma...

Inga kommentarer: