VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 11 oktober 2016











På söndagen (2/10) gjorde vi lite inköp, inför kvällens middag, på marknaden i Clichy och sedan begav vi oss till Porte de Vanves för att gå på loppis. Den här loppisen, Marche aux Puces de la Porte de Vanves,  har stått på min önskelista i flera år så det var kul att vi äntligen fick tid till att besöka den. Synd bara att man inte hade bil och släp med sig... På kvällen blev det avskedsmiddag tillsammans med Eila, George och Joanne...

Inga kommentarer: