VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 22 december 2016



Hänt sen sist:
Björn och jag lunchade på FarmShack BBQ och jag är fortfarande sjukt imponerad av att ett sådant ställe serverar den bästa vegetariska rätt som jag någonsin har ätit på restaurang. Wow alltså, dit måste vi igen...


Vi fick lite vinterkänsla av rimfrost och dimma och jag tog en cykeltur. På lördagen lagade vi vegetariska hamburgare som bestod av halloumi och aubergin och på söndagen blev det mest jobb...


I tisdags åkte vi till Fiskboden i Lomma för att handla sill till julbordet och passade samtidigt på att äta lunch där...


I går gjorde Estelle och jag julgodis, Mozartkulor, wienernougat, fudge och någon sorts sesamkaka med nutella...



I går kväll var vi på julkonsert i Klosterkyrkan, det var Midnattskören och Lund International Student Choir som sjöng och bjöd på fin julstämning...

Inga kommentarer: