VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 6 december 2016





I söndags blev vi äntligen klara med renoveringen av vår hall, vi har tagit bort det gamla laminatgolvet, plockat bort golvplattorna från 1962 då huset byggdes och flytspacklat igen en del ojämnheter. Sedan målade vi taket och väggarna innan det var dags för att lägga det nya parkettgolvet. Till sist kom alla golvlister på plats och nu kan vi vila ut efter en ganska intensiv renoveringsperiod...

Inga kommentarer: