VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 18 april 2017









Då är Eila tillbaka i Paris och här kommer en liten sammanfattning av vad vi gjorde i påskhelgen. På torsdagen bjöd jag på lyxfrukost, sedan hade Eila lite ärenden att göra och det blev även en shoppingrunda innan vi avslutade kvällen med fiskgratäng och rosa bubbel. På fredagen bjöd Björn på arabiskt kaffe, vi promenerade och hade picnic i Alnarpsparken, planterade om tomater och squash, lekte med Nellie och njöt i växthuset. Påskafton firades hos mamma och pappa med massor av mat och annat gott. På söndagen hann vi med en promenad i kylan innan Eila åkte hem till sitt igen...

Inga kommentarer: