VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



söndag 30 juli 2017












En titt in i trädgården. Det har inte varit en optimal odlingssäsong, alldeles för lite sol och för många grå dagar men nu börjar det hända saker ändå. Tomaterna mognar så smått, först ut var Sakura och nu är Black Sweet Cheery också på gång, Black Sea Man får vi vänta lite till på. Zucchinin växer så det knakar, vi har börjat skörda bönor och löken hänger på tork...

Inga kommentarer: