VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 27 juli 2017






I tisdags turistade vi i Lund, vi lunchade på en ganska nyöppnad restaurang, Thuy, som är vietnamesisk. Det var första gången som jag åt vietnamesiskt men absolut inte sista, väldigt goda smaker. Sedan promenerade vi bort till historiska museet och tog en rundtur där, kul att se eftersom jag inte har varit där sedan jag var barn...

Inga kommentarer: