VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 9 oktober 2017













Förr flöt floden Turia genom Valencia men efter en stor översvämning beslöt man sig för att leda om floden och nu finns en 9 km lång park, Jardines de Turia, i den gamla flodfåran. Här finns cykelbanor, joggingspår, fotbollsplaner, utegym, hundrastgårdar, lekplatser mm och parken är en riktig oas för Valenciaborna. En tidig morgon, innan solen hann värma allt för mycket, cyklade vi till den ena änden av parken...

Inga kommentarer: