VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 19 februari 2018



I lördags åkte jag in till Antikvariat Källaren i Eslöv och fyndade böcker, de har nämligen 30-50 % rabatt under hela februari och då gäller det att passa på. Jag köper ganska mycket böcker på second hand och Antikvariat Källaren har den största sorteringen, bästa ordningen, trevligaste personalen och faktiskt bäst priser också. De här böckerna var i nyskick, inte ett endaste hundöra, inga kaffefläckar och de hade inte använts till att slå ihjäl myggor eller andra små djur med...

Inga kommentarer: